من از.................برای دل شکسته ها
نوشته شده توسط : مريم

من از خاموشی شبهای تاریک آمده ام

فانوس من قلبی است که تو روشنی بخشش هستی

کوچه ها چه بس سرد و تاریکند

تنهایم نگذار در این وحشت تاریک، که من از بی کسی و تنهایی می ترسم

قلب من از گرمای وجود توست که می تپد، تنهایم نگذار در این غربت ای نازنین

اگر از من بگذری گناه تو نیست، در این دنیای رنگی چه کسی قلب کهنه می خواهد

دلی که سوخته، قلبی که شکسته، دیگر رنگی ندارد

تنهایی را باید خواند، باید که در این دلتنگی ماند

سهم من از زندگی این نبود، گناه من چه بود که این سرنوشت من شد

همچو شمع در این زندگی سوختم، و اینک پایان من است

ای دوست کاش در این پایان تو باورم کنی

 





:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 231
|
تعداد امتیازدهندگان : 70
|
مجموع امتیاز : 70
تاریخ انتشار : 20 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
باران در تاریخ : 1389/12/7/6 - - گفته است :
سلام وبلاگت قشنگ بود ممنون ميشم به وبلاگ منم سر بزني اگه با تبادل لينك موافقي منو با خداو من لينك كن بگو منم شمارو لينك كنم

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1389/7/17/6 - - گفته است :
سلام وبلاگت محشره خیلی خوب مینویسی فقط مطالبتو کوتاه تر کن
راستی اینارو از جایی میگیری یا خودت مینویسی؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: